Структура заробітної плати
Мета впровадження модуля - це прозорість та уніфікований підхід до планування та фактичного нарахування видатків на заробітну плату по всім установам та організаціям, які фінансуються з бюджету міста та підключені до Єдиної інформаційної системи управління бюджетом.
Для контролю роботи модуль надає можливість відслідковувати:
- порівняння кількості штатних, яка затверджена галузевим Департаментом з кількістю, яка введена установою для обрахунку фонду оплати праці;
- порівняння вислуги років та відсотків відповідної надбавки;
- історію роботи користувача.
Галузі
На даний момент модуль включає в себе 9 галузей бюджетної сфери:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Органи |
2. Соціальна політика |
3. Молодіжна |
4. ЗМІ |
5. Охорона |
6. Освіта |
7. Фізична |
8. Культура |
Для фінансових органів це прискорення детальної перевірки тарифікації та аналізу структури планових видатків на оплату праці .
Гнучкість системи
«Гнучкість системи» – вибір користувача щодо можливих варіантів планових показників складових заробітної плати. Приклад – два варіанти обрахування матеріальної допомоги на оздоровлення: автоматично посадовий оклад з підвищеннями та ручне введення.
Система налаштовується під будь-які запити користувача по формуванню звітів на основі введеної інформації.
Введення інформації
Основні елементи – налаштування вносяться розпорядниками вищого рівня (галузевими департаментами або фінансовими органами). Посади, складові фонду оплати праці та категорії посад – уніфіковані для всіх установ відповідної галузі.
Установи та організації вводять в систему лише свої структурні підрозділи, штатні одиниці та сумарне значення складових фонду оплати праці. Вони не мають прав змінювати загальні довідники (мінімальна з/п, посади, елементи структури з/п, види нарахувань фонду оплати праці).
Особливості
Основні елементи – налаштування вносяться розпорядниками вищого рівня (галузевими департаментами або фінансовими органами).
Після внесення в модуль первинних даних можна формувати будь-які звіти для розпорядника вищого рівня та фінансового органу.
В систему вносяться тільки ті елементи фонду оплати праці (посади, надбавки, категорії та інше), що отримані від розпорядників вищого рівня та/або фінансового органу. Посади та бюджетні категорії посад – уніфіковані для всіх установ відповідної галузі.
Все централізовано та прозоро, виключає створення та внесення інших підвищень, доплат та надбавок. Унеможливлює внесення показників, які не передбачені чинними нормативно-правовими актами.
Мінімальна можливість втручання в систему з боку користувачів установ нижчого рівня та автоматизація нарахувань сприяє формуванню прозорого підходу до формування фонду оплати праці.
Внутрішній аудит
|
Впровадження модуля допомагає автоматизовано здійснити перевірку та встановити відповідно до чинного законодавства: - назви посад працівників установ та закладів бюджетної сфери, котрі відповідатимуть чинному класифікатору професій; - посадові оклади працівників бюджетної сфери згідно постанов КМУ; - нарахування надбавок, преміювання, доплати до посадових окладів працівників установ та закладів бюджетної сфери; - надбавок, преміювання, доплат до посадових окладів працівників установ та закладів бюджетної сфери найменуванням затвердженим відповідно до чинного законодавства України; - унормувати законодавчо встановлені нормативи навантаження працівників. |
|
Переваги
За рахунок впровадження «Структури заробітної плати» досягається:
- підвищення ефективності функцій контролю;
- можливість керівництва безпосередньо отримувати оперативну та аналітичну інформацію;
- оптимізація роботи фінансового органу та головного розпорядника коштів;
- оптимізація документообігу.
Технічні особливості
Продукту «Структура заробітної плати» притаманні такі риси як:
- зручність, зрозумілість та простота роботи;
- інтуїтивно зрозумілий Windows-подібний інтерфейс;
- наявність кнопок швидкого доступу;
- наявність підказок;
- зберігання даних у різноманітних форматах;
- швидкий пошук потрібних даних.
В системі запроваджено систему «історії» роботи користувача .