ЄІСУБ. Основний модуль
Переваги
За рахунок потужної та гнучкої системи формування аналітичних звітів робиться значне покращення організації роботи щодо виконання та аналізу бюджету.
ЄІСУБ відрізняє те, що керівництво міста, фінансового органу та/або установи може безпосередньо приймати участь в роботі системи та отримувати оперативну та аналітичну інформацію без залучення фахівців (система має опцію «Робоче місце керівника»). Функціонал системи дозволяє отримувати реальний аналіз виконання надходжень до бюджету за рахунок автоматизації обробки грошових потоків за платниками податків. ЄІСУБ дозволяє робити необмежену деталізацію бюджету по КПКВ та КЕКВ, що дозволяє деталізувати КЕКВ, наприклад, до виду товарів (послуг) за бажанням користувача. ЄІСУБ дозволяє значно розширювати свої функціональні можливості шляхом автоматизації процесу обрахунку формул для розрахунку показників ефективності, якості та ефективності бюджетної програми. Головною перевагою ЄІСУБ є можливість зведення інформації. Зведення інформації відбувається від розпорядника нижчого рівня (одержувача коштів) до головного розпорядника, та від головного розпорядника до фінансового органу. Основна умова надійного га повного функціонування ЄІСУБ – це вимога своєчасного та у повному обсязі внесення даних за всіма установами, що фінансуються з міського бюджету. |
Автоматизація планування та виконання бюджету за програмно – цільовим методом
У Бюджетному кодексі України зазначено, що Програмно-цільовий метод (далі – ПЦМ-бюджетування) у бюджетному процесі - метод управління бюджетними коштами для досягнення конкретних результатів за рахунок коштів бюджету із застосуванням оцінки ефективності використання бюджетних коштів на всіх стадіях бюджетного процесу.
Основний модуль ЄІСУБ надає можливість:
• автоматизації одночасне планування, виконанню і аналізу бюджету за традиційним методом та за ПЦМ - бюджетування,
• максимально полегшити роботи користувача додаючи користувачам значно більше зручності.
В ЄІСУБ до кожної бюджетної програми прив'язаний певний перелік завдань та типових показників, що значно скорочує час складання планових документів для ПЦМ – бюджетування.
Для бюджетування за ПЦМ у системі виділена окрема підсистема, у якій згруповані базові довідники , документи і звіти:
• довідник «Бюджетні програми», який для кожного розпорядника складається виключно с програм, по яким ведеться планування та виконання бюджету;
• довідник «Завдання»;
• довідник «Показники», який первинно побудований на підставі Типового переліку бюджетних програм та результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів по відповідної галузі;
• документ «Паспорт бюджетної програми»;
• документ та звіт «Виконання паспорту бюджетної програми»;
• документ «Бюджетний запит» .
Документи з виконання паспорту бюджетної програми формуються автоматично на підставі паспорту бюджетної програми з мінімальними затратами часу для користувачів.
Особливості !!! У системі реалізований принцип варіантності формування бюджету на етапі його планування (можливість створення декількох документів «Рішення сесії» в процесі розробки бюджету), а також технологія прискореного зведення бюджету після внесення до нього змін на різних стадіях процесу формування бюджету. |